Advertisement

בנט ולפיד : לפיד הודיע: הצלחתי להרכיב ממשלה, בנט יוביל ראשון : בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן.

בנט ולפיד : לפיד הודיע: הצלחתי להרכיב ממשלה, בנט יוביל ראשון : בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן.. יום לאחר תחילתו של המומ הקואליציוני, כאשר לוח הזמנים גורמים במערכת הפוליטית ציינו אמש כי במקביל, בקמפיין הבחירות הרשמי, תקפו בנט ולפיד זה את זה באופן פומבי. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''. שכחתם שביבי הלך להתארח אצל שבט תראבין שממנו יוצאים מבריחי הסמים, האנסים, וגנבי הנשק?

אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. הרשות תתפקד כזרוע ביצועית של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן. התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים.

הסיפורים של השבוע: נתניהו שוב שבר את הרשת - אייס
הסיפורים של השבוע: נתניהו שוב שבר את הרשת - אייס from img.ice.co.il
שכחתם שביבי הלך להתארח אצל שבט תראבין שממנו יוצאים מבריחי הסמים, האנסים, וגנבי הנשק? יום לאחר תחילתו של המומ הקואליציוני, כאשר לוח הזמנים גורמים במערכת הפוליטית ציינו אמש כי במקביל, בקמפיין הבחירות הרשמי, תקפו בנט ולפיד זה את זה באופן פומבי. לפיד מצדו הבהיר לכל אורך מערכת הבחירות כי חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים הוא תנאי לחבירתו לממשלה. בנט ולפיד הודיעו היום על הקמת צוות בינמשרדי לבחינת חסמי הייבוא. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. הלחץ של השמאל הקיצוני מצליח. Segal, amit (9 december 2020). שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה.

אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג.

בנט ולפיד הודיעו היום על הקמת צוות בינמשרדי לבחינת חסמי הייבוא. בנט ולפיד צפויים להיפגש היום פעם נוספת. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים. מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה. יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. ערוץ 10, לונדון וקירשנבאום, 10 באפריל 2014,שאול אריאלי על הצעתו של נפתלי בנט לספח את ההגושים. האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. Segal, amit (9 december 2020). שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים.

נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני.

משבר מדיני עם פולין: הנציג הישראלי יחזור, השגריר החדש ...
משבר מדיני עם פולין: הנציג הישראלי יחזור, השגריר החדש ... from www.kipa.co.il
הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. יום לאחר תחילתו של המומ הקואליציוני, כאשר לוח הזמנים גורמים במערכת הפוליטית ציינו אמש כי במקביל, בקמפיין הבחירות הרשמי, תקפו בנט ולפיד זה את זה באופן פומבי. התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם.

הלחץ של השמאל הקיצוני מצליח.

כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). סער בנט ולפיד מקימים את קדימה של אולמרט מחדש. בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. בנט ולפיד הודיעו היום על הקמת צוות בינמשרדי לבחינת חסמי הייבוא.

הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו.

גוש השינוי מציג: בריחה מתיקי הכלכלה - פוליטי - TheMarker
גוש השינוי מציג: בריחה מתיקי הכלכלה - פוליטי - TheMarker from img.haarets.co.il
בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. בנט ולפיד צפויים להיפגש היום פעם נוספת. לפיד מצדו הבהיר לכל אורך מערכת הבחירות כי חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים הוא תנאי לחבירתו לממשלה. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית.

שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ.

אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. יום לאחר תחילתו של המומ הקואליציוני, כאשר לוח הזמנים גורמים במערכת הפוליטית ציינו אמש כי במקביל, בקמפיין הבחירות הרשמי, תקפו בנט ולפיד זה את זה באופן פומבי. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין. ערוץ 10, לונדון וקירשנבאום, 10 באפריל 2014,שאול אריאלי על הצעתו של נפתלי בנט לספח את ההגושים. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״.

בנט ולפיד הודיעו היום על הקמת צוות בינמשרדי לבחינת חסמי הייבוא בנט. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה.

Posting Komentar

0 Komentar